01 02 03 18 24 25 26

joi, 5 iunie 2014

Minitarte cu curd de capsuni







Ingrediente:
Am folosit 500 g aluat.Am facut 6 minitarte si de restul,cateva rasucite cu parmezan.
-500 g aluat,am folosit aluatul de la minitarte vesele
-250 g curd de capsuni,
-100 g fructe de padure pentru decor


Mod de lucru:

Dupa ce am pregatit aluatul,asa cum am aratat la minitarte vesele,il intindem intr-o foaie mai subtire(va creste la copt).Formele de minitarte,le infainam,fara sa le mai dam cu grasime si le captusim cu aluat.




Ca aluatul sa nu creasca prea mult la copt,dupa ce am imbracat formele,am pus cate o foaie de aluminiu,pe fiecare minitarta,iar peste am pus niste spartura de orez,pe care il folosesc,la asa ceva.


Am dat formele la cuptorul de dinainte incins,la foc mediu,10 min.Dupa 10 min.,le-am scos,am indepartat orezul si am dat iarasi la cuptor pentru inca 10 min.
Din restul de aluat am facut cateva rasucite cu parmezan.



Am lasat apoi sa se raceasca si am umplut minitartele cu, curd de capsuni.Le-am decorat cu frunze de menta si fructe de padure.
Sant delicioase si parfumate!
Timp de pregatire aprox:20 min.
Timp de coacere 20 min.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu