01 02 03 18 24 25 26

joi, 6 decembrie 2012

Rulada din paine cu somon







Este un aperitiv simplu, usor de facut si rapid.

Ingrediente:

-2 felii mari de paine mai subtiri, fara coaja,
-pasta de branza,
-somon afumat,
-patrunjel tocat marunt.

Mod de pregatire:

Feliile de paine le aplatizam cat putem cu un sucitor,le ungem cu crema de branza




peste care punem somonul(toate astea le-am pregatit pe o folie de film alimentar).



Asa stranse le punem la rece pana cand o sa-l feliem.

Atunci desfacem folia si tavalim ruloul prin patrunjel tocat foarte marunt(dupa cum o sa vedeti eu nu l-am dat prin patrunjel, dar va sfatuiesc sa o faceti ca arata super!

Apoi feliem si servim.

Eu am facut trei rulade...


Este un aperitiv usor si rapid de facut si da foarte bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu