01 02 03 18 24 25 26

joi, 6 decembrie 2012

Minitarte de sarbatoare







Tartele astea le-am facut demuuuuult tare, de sarbatorile de iarna, numai ca nu am apucat sa le postez...
Acum le-a venit randul si ma grabesc sa le pun .....ca de nu, ma apuca Craciunul urmator!

Ingrediente:

-200 g unt
-350 g faina
-120 g zahar pudra
-un ou
-coaja rasa de lamaie
-un varf de cutit de sare


Mod de pregatire:
Se freaca untul cu zaharul.Se adauga oul.Se amestica bine si se adauga faina amestecata cu sarea,coaja rasa de lamaie.Se amesteca bine si se lasa la rece o ora.

Pentru crema:

-un plic cu praf de crema de tarta din comert,
-500 ml lapte,
-2 linguri de zahar,
-100 gr afine congelate sau proaspete.

Crema se prepara la rece:intr-un bol punem laptele rece, de la frigider, cu zaharul si praful de crema, amestecam cu mixerul usor pana se incorporeaza praful de crema dupa care mutam pe o viteza mai mare.
Amestecam energic si cand crema a capatat consistenta, adaugam afinele.
Mai amestecam 2 minute si crema este gata.Va avea o culoare superba de la afine!

Perntru decor:

-nuca de cocos,
-ciocolata menaj.

Pe hartie de copt desenam inimioare, topim intai ciocolata neagra si cu coltul unei pungute trasam conturul inimioarelor.
Lasam sa se intareasca si apoi topim ciocolata alba si umplem inimioarele.
Cand s-au intarit, le dezlipim cu grija si decoram minitartele.



Pregatire mini tarte:

Am folosit forme din alea mici din comert.
Am intins o foaie de aluat, subtire cam cat lama cutitului, am decupat cu gura formei, am pus aluatul in forme , l-am intepat cu furculita si am lasat la cuptorul incins de dinainte, cam 15 min.
Cand au fost gata le-am scos din forme.
Dupa ce s-au racit, am trecut marginele mini tartelor prin ciocolata topita si apoi prin nuca de cocos, astfel capatand un guleras frumos.
Apoi le-am umplut cu crema si am decorat cu inimioare de ciocolata.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu