01 02 03 18 24 25 26

sâmbătă, 6 iulie 2013

Decor din hartie dantelata pentru briose





Ideea pentru aceste "cosulete" de briose, am vazut-o aici:http://http://pinterest.com/pin/499407046149235986/.Mi s-a parut interesanta si am vrut sa o vedeti si voi,daca nu cumva ati fi facut-o deja!
Pentr asta avem nevoie de:

-hartie dantelata,de pus pe platoul cu tort sau prajituri
-foarfece
-lipici(albus de ou)







Pentru inceput decupam mijlocul la hartia dantelata.


Dupa decuparea mijlocului,am masurat dantela pe o briosa,pentru a vedea daca nu cumva ar fi prea inalta.Ceea ce s-a dovedit a fi.Atunci am mai taiat o margine.Din hartia ce am avut-o,dupa ce am masurat-o,pe briosa,mi-au iesit trei bucati.


Apoi am dat cu albus de ou pe unul dintre capete.Am imbinat capetele,suprapunandu-le si presand usor cu degetele.



Am lasat sa se usuce(se usuca imedeat) si apoi am pus briosele in cosuletele formate.Asa briosele noastre vor avea o "hainuta"......sic!




Daca v-a placut ideea.....este foarte usor de facut!
....si un coltisor din naturaaaa....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu