01 02 03 18 24 25 26

sâmbătă, 8 decembrie 2012

Minitarte cu afine









Este vremea afinelor.....
Cum serviciul il am ....."in padure" si cum pe criza asta de lucru avem tot mai putin, am mers la cules de afine.
Ia uitati ce frumoase sunt!
Nu sunt asa mari ca cele de cultura...dar sunt naturale,crescute salbatec si adunate de mana mea!
Cu ce am strans, am facut cateva minitarte ce s-au mancat de zici ca nici nu au fost!







Ingrediente:

-aluat de tarte
-300 gr.afine
-2 linguri de zahar
-0 lingura de faina alba
-un ou


Mod de lucru:

Reteta aluatului de tarte o gasiti aici

Intindem aluatul in foaie nu prea subtire ,decupam cu forma .
Ungem formele de minitarte si le captusim cu aluatul decupat.
Intepam cu furculita din loc in loc ca aluatul sa nu se umfle la copt.
Dupa ce am captusit toate formele ne ocupam de umplutura.






Intr-un bol punem afinele si zaharul, amestecam.
Punem si faina, amestecam iarasi cu grija sa nu se farime fructele.
Cu compozitia rezultata umplem minitartele ,apoi mai intindem o foaie de aluat pe care o taiem fasii.
Cu aceste fasii acoperim afinele .












Ungem cu ou batut si dam la cuptorul incins de dinainte, cam 15-20 de min.

Asta este tot:simplu si gustos!







Pentru astazi va prezint begonia cu floarea galbena ce am achizitionat-o in primavara si sunt tare incintata de ea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu