01 02 03 18 24 25 26

joi, 25 iulie 2013

Sirop de visine





Ingrediente:
-10 kg de visine
-4 kg de zahar

Mod de lucru:
Visinele spalate si cu samburii scosi,le vom pune intr-un vas,un rand de visine un rand de zahar si le vom lasa asa pana a doua zi,pentru asi lasa sucul.


A doua zi vom scurge visinele,intr-o strecuratoare, de sucul lasat.
 

Sucul obtinut,il vom pune la fiert.Eu l-am fiert la foc mediu,30 de min. de cand a inceput sa clocoteasca.

Am oprit apoi focul,si asa fierbinte,l-am pus la sticle,le-am capsat si le-am pus la pat de paturi,pana s-au racit.Peste visinele ramase,am mai pus un kg de zahar si 3 cani de apa,le-am pus  la fiert cam 45 de min. de cand au dat in clocot,apoi am oprit focul si asa fierbinte am pus in borcane,am capsat si am pus la pat de paturi pana s-au racit,Visinele le vom folosi la prajituri,strudele si alte bunatati!
Este excelent un pahar de apa minerala,rece si cu un pic de sirop de visine!


......natura.....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu