01 02 03 18 24 25 26

miercuri, 13 februarie 2013

Clatite cu dragoste.......fructe de padure si fineti







Le-am facut special pentru Sf.Valentin!

Ingrediente pentru clatite:

-500 ml apa minerala
-30 g unt topit
-2 oua
-2 linguri de zahar
-3 linguri de smantana
-vanilie
-un praf de sare
-o lingura de colorant rosu (am folosit zeama de sfecla rosie)
-350 g faina(mai mult sau mai putin)

Pentru umplutura:

-O cutie de fineti
-fructe de padure (am folosit zmeura si afine)


Se face aluatul de clatite; intr-un bol batem usor ouale cu zaharul,adaugam apoi smantana,amestecam si apoi punem untul topit.Punem mai apoi colorantul si esenta de vanilie.Amestecam bine si adaugam apa minerala.
In alt bol punem faina amestecata cu praful de sare.Acum o sa turnam amestecul lichid,cate un pic,amestecand usor ,peste faina,pana il terminam (daca vi se pare prea subtire,mai adaugati un pic de faina,sau daca este mai grosut,mai adaugati apa minerala)
Lasam aluatul sa se odihneasca,cam 15 min. dupa care coacem clatitele.








Dupa ce le-am terminat de copt.le umplem cu ce dorim (va asigur ca zeama de sfecla cu care am colorat aluatul,nu a influientat cu absolut nimic gustul!)Eu le-am umplut ,dupa cu ziceam,cu fineti si fructe de padure.Dupa mine,o combinatie perfecta!











Pentru decor am folosit ce am avut la indemana:un pahar bombat,niste petris,roz si o floare.







SA IUBITI SI SA FITI IUBITE!

5 comentarii: