01 02 03 18 24 25 26

duminică, 9 decembrie 2012

Morcovi surpriza
















Mergand tot pe ideea sarbatrilor ce se apropie,vreau sa va arat un mod atractiv de a prezenta si servi diferite salate.Pentru asta avem nevie de cateva conuri,nu pra mari,ale mele au ca inaltime 12 cm,iar circumferinta bazei de 5 cm.Le-am facut din carton de la cutile de bomboane.Am taiat cartonul in patrate,am rasucit,am capsat si apoi am si lipit cu scoci.Ca sa nu se arda in cuptor le-am acoperit cu staniol.










Ingrediente:

-un pachet de aluat foietaj
eu am folosit aluatul de aici
-o salata la alegere
-o legatura de marar
-colorant rosu si galben,pentru a obtine o culoare cat mai apropiata de a morcovului,eu am folosit suc de sfecla rosie si colorand galben.

Mod de lucru;

Aluatul il intindem intr-o foaie mai subtire,pe care o impartim in fasii,late cam de 1,5-2 cm.



fiecare fasie de aluat,o rasucim si o infasuram pe conul de carton,uns cu ulei,de la varf,catre baza.







Cand le-am terminat,le punem intr-o tava,in picioare si punem la cuptorul de dinainte incins ca 20 de min.Nu trebuie sa le rumenim prea tare.Cat au stat la cuptor am dat prin razatoare sfecla rosie fiarta si am stors sucul printr-o strecuratoare.




in sucul rezultat,am adaugat colorant galben,pana am obtinut,un oranj.




Cand conurile au fost gata,le-am lasat sa se raceasca si apoi cu pensula le-am colorat.









le-am last sa se usuce si apoi cu usoara rasucire am tras forma,afara.





Umplem conul de aluat,cu o salata la alegere si in varf punem cateva ramuri de marar,ce vor reprezenta frunzele morcovului.







Asta-i tot,usor si de efect!Sper sa va placa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu