01 02 03 18 24 25 26

joi, 3 ianuarie 2013

Paine pentru mic dejun





Ingrediente:

-Un aluat folosit la alegere,eu am folosit aluatul de aici;http://inbucatarielajanet.blogspot.ro/2012/12/minitarte-vesele.html
-2 linguri de pesto cu alune si busuioc
-3 linguri de branza de oi
-3 linguri de pasta de tomate



Mod de lucru:
Am impartit aluatul in doua.Prima bucata am intins-o intr-o foaie subtire,cam de 0,5 mm,Cu o forma rotunda,am decupat cercuri.


Pe jumatate dintre el le-am uns;unele cu pasta de tomate si am presarat branza,unele cu pesto si unele doar cu branza.Am acoperit fiecare rondea unsa cu una ne unsa si am presat usor.






Apoi fiecare pereche de rondele,le-am impartit in 8 parti egale.




Am luat cate doua parti si am rasucit,asa cum se vede in poza.







Apoi le-am asezat intr-o tava unsa cu putin ulei si am dat la cuptorul incins de dinainte cam 20 de min.




Aluatul ce l-am lasat,l-am impartit iarasi in doua.Prima bucata am intins-o intr-o foaie nu prea subtire.Am uns cu pasta de tomate si am presarat cu branza.


Am intins si cea de a doua bucata de aluat,intr-o foaie,cam de aceeasi marime ca prima.Am luat-o cu sucitorul si am acoperit-o pe cea cu branza.Am presat usor cu palmele si apoi am taiat-o fasii.


Am luat mai apoi cate o fasie si am rasucit-o de ambele capete.Toate fasiile rasucite le-am pus unele peste altele intr-o tava de silicon pe care am pus-o la cuptorul de dinainte incins cam 30 de min.


Cat am facut painea din fasii,rondelele au fost gata.


Apoi si painea......Ambele variante,sant excelente langa o cana de ceai fierbinte!







6 comentarii:

  1. Wow, ce bine arata, le-am trecut pe listuta la favorite! Felicitari pentru blog!

    RăspundețiȘtergere
  2. Painea cu branza mi s-a parut interesanta. Acum o bag la cuptor !Cred ca e f buna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit pe la mine!Ai facut o alegere buna,nu o sa regreti!Astept sa ved cum te-a iesit si daca ai fost multumit.
      O seara minunata!

      Ștergere