01 02 03 18 24 25 26

joi, 6 decembrie 2012

Minirulouri la buchet






Ingrediente:

  • -600 gr faina alba -
  • -240 ml lapte caldut -
  • -100 gr zahar -
  • -80 gr unt topit -
  • -2 oua -
  • -25 gr drojdie proaspata -
  • -un praf de sare -
  • -coaja rasa de lamaie si portocala -
  • -vanilie -
  • -mac.
Intr-un bol, cernem faina, drojdia o desfacem cu un pic de lapte caldut ,ouale le batem cu zaharul si laptele in care am pus coaja de lamaie si portocala,vanilia si praful de sare.Facem o adancitura in faina si punem drojdia desfacuta cu lapte, apoi untul topit si amestecul de oua,lapte, zahar si mirodenii.Framantam bine si lasam pana isi dubleaza volumul.  Dupa ce si-a dublat volumul, impartim aluatul in trei si il intindem in fasii late cam de 10 -12 cm.
Apoi taiem fasiile din din 10 in 10 cm,-eu am taiat din ochi...
Pe fiecare patratel format punem umplutura pe care o dorim: gem,ciocolata sau nutela,
eu am folosit miez de nuca prajit si macinat, amestecat cu cacao, zahar, un pic de esenta de rom si un pic de lapte, pana a iesit ca o crema.


Am uns o forma
de blat de tort si in mijloc am pus o biluta de aluat in care am pus o lingurita de gem de mure si am presarat peste ea mac. Apoi fiecare rulou format l-am pus in picioare inprejurul bilei de aluat


Am completat asa toata forma, am acoperit-o si am lasat cam 30 de min. sa creasca aluatul.
Dupa ce a crescut frumos, am uns cu ou batut si am dat la cuptorul de dinainte incins, cam 40 de min.





Cam asta a fost! Iar rezultatul.....excelent, am fost foarte multumita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu