01 02 03 18 24 25 26

joi, 6 decembrie 2012

Inghetata cu placi crocante







Pentru placi avem nevoie de:
-25 gr de faina
-70 gr de zahar pudra
-25 gr unt
-15 mlde suc de zmeura si lamiie(in cazul meu)

Topim untul,intr-un bol apoi incorporam celelalte ingrediente.Punem la rece pentru 15 min.Pregatim o tava ,tapetata cu hirtie de copt.Punem cite o jumarate de lingurita din pasta facuta,dam forma alungita si punem la cuptor pentru 3 min.Cind le-am scos ,le lasam sa se racoreasca un picut.Pe coada unei linguri de lemn, sa fie cilindrica punem folie de alumini,luam usor placa din tava si o infasuram pe coada lingurii.Cind s-a racit le tragem cu grija,pentruca sint casante.Astea sint cu suc de zmeura .Cele cu suc de lamiie ,le-am infasurat pe sucitor.
Pe o farfurie am dat forma cu ciocolata .Dupa ce am facut forma, am pus farfuriea la frigider si intre timp am pregatit un pic de suc de zmeura cu un pic de gelatina pentru culoarea rosie,un pic de suc de lamiie tot cu gelatina si un pic de colorant galben pentru culoarea galbena.Am scos farfuriea de la frigider si cu lingurita am pus usor compozitia colorata (se vede unde)Am dat iar la frigider si cind s-a intarit am pus 3 cupe de inghetata(cumparata)pe care am imbracat-o in placi de lamiie si am presarat peste fructe de padure.Chear daca este cu inghetata cumparata,il consider un desert elegant!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu