01 02 03 18 24 25 26

sâmbătă, 8 decembrie 2012

Cosulete de cartofi cu branza si somon









Demult voiam sa incerc gustarea asta.Acum ca am avut un eveniment in familie,numai bine ia venit randul.
Nu este ceva laborios, dar este ceva ce efect, care da foarte bine pe un platou festiv.
In febra pregatirilor, am uitat sa fac poze, mi-am adus aminte dupa ce m-am apucat de lucru.....nu am poza cu ingredientele!

Ingrediente:

pentru 30 buc.

-4 cartofi potriviti de mari
-3 oua
-3 linguri de faina
-sare si piper
-pasta de branza
-somon afumat
-marar

Mod de lucru:

Cartofii spalati si curatati de coaja ii dam prin razatoare (eu i-am taiat felii subtiri si apoi julien),ii punem intr-un bol ,spargem ouale ,adaugam faina ,sarea ,piperul si amestecam bine.





Cu acest amestec vom umple formele de briose, dand forma de cuib.
trebuie sa folosim forme nu prea adanci.





Le punem la cuptorul incins de dinainte,la foc mediu, cam 7-10 min. Nu lasam prea mult, cartofii de pe margini se ard prea tare.
Cand sunt gata,le scoatem din forma si lasam sa se raceasca.





Cat se racesc cosuletele, daca nu avem crema de branza cumparata, o vom pregati in casa.
Eu am pregatit din telemea de vaci, data prin razatoare, am pus si unt, am amestecat bine si la urma am adaugat o legatura de marar, tocat marunt.
Cu pasta asta ,cu posul am umplut cosuletele.




Apoi am pus fileul de somon si o frunzulita de marar.





Cum va spuneam, sunt de efect si dau foarte bine pe platou!.....si sunt si gustoase!

Si o poza .....mai artistica.....am vrut eu sa fie ,dar nu stiu cat de bine a reusit!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu