01 02 03 18 24 25 26

joi, 6 decembrie 2012

"Tort" din pempersi









La sfarsitul saptamanii trecute, am fost invitata la o nunta si un botez.

Pentru bebelus m-am gandit sa-i fac un tort din pampersi, de mult imi doream sa fac un cadou din asta....si iata ca s-a ivit ocazia.

Vreau sa va spun ca a fost o surpriza pentru toata lumea!

M-am bucurat pentru ca a fost altceva decat un pachet simplu de pampersi, iar hainute.....au fost de la toata lumea!

Avem nevoie de:

-un pachet de Pampers,
-un pachet servetele umede pt. copii,
-elastice de legat borcanele,
-funda/tul/,
-fluture din panza/hartie,
-celofan,
-o jucarie de plus.

La acest "tort" am folosit 70 de buc.de pampers (atat erau in pachet).
Am luat fiecare pampers in parte, l-am rulat strans si l-am legat cu elastic.
Dupa ce le-am terminat pe toate de rulat, am inceput ansamblarea.

La primul "blat" am pus in mijloc un pachet de servetele umede pentru copii, apoi jur in prejur am pus rolele de pampersi, am facut 3 randuri, dupa care am legat strans cu funda.

La "blatul" al doilea nu am mai pus nimic in mijloc, pentru ca pachetul de servetele umede a fost suficient de inalt ca sa tina si "blatul 2. Aici am pus doua rinduri de role de pempersi dupa care am legat iarasi strans cu funda.

"Blatul"3 l-am facut dintr-un singur rand de role, l-am legat si pe acesta cu funda iar deasupra am pus o ratusca.

Macii de pe "blaturi i-am facut din tul, iar fluturasul l-am cumparat.

Cand totul a fost gata, l-am impachetat in celofan ....si va spun ca a fost o surpriza foarte placuta cui i l-am daruit.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu