01 02 03 18 24 25 26

duminică, 9 decembrie 2012

Salata de cartofi cu ficat de pui








Ingrediente pentru 2 portii: -4 cartofi medii, -6 bucati de ficat de pui, -4-5 buchetele de conopida, -1/2 de ardei capia rosu, -2 cepe verzi, -o lingurita de oregano, -3-4 linguri de ulei de masline, -sare si piper,dupa gust.


Mod de lucru: Cartofii se fierb in coaja si se lasa la racit.Conopida se desface in buchetele mici si se fierbe 8-10 minute in apa cu sare.


Ficateii se spala si se curata de pielite.Punem la incalzit o tigaie de teflon,iar cand s-a infierbantat,presaram un praf de sare grunjoasa si asezam ficateii scursi bine de apa si tamponati cu servetele de hartie de bucatarie.


Cel mai mult ne plac ficateii gatiti astfel,ies ca pe gratar.Deci,fara grasime! Ii lasam la foc incet sa se perpeleasca bine pe ambele parti.


Cand toate sunt pregatite,preparam salata.Cartofii curatati de coaja,i-am spart bucatele micute,cu furculita.Ardeiul si ceapa verde le-am taiat cubulete.


Intr-un bol,punem toate legumele si ficateii.Amestecam usor.Asezonam cu oregano,sare si piper,ulei de masline.Eu am vrut-o acruta,asa ca am adaugat si zeama de la o jumatate de lamaie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu