01 02 03 18 24 25 26

joi, 5 septembrie 2013

Snitel din barba caprei

















Ieri al meu sot a fost dupa ciuperci si a gasit o frumusete de barba caprei de 1,700 kg.Din ea am pregatit cateva snitele si restul am pus la borcan,in otet cu gogosari.


Inainte de a pune la fiert,trebuie spalta foarte bine sub jet de apa,rupta in buchetele,pentru a nu ramane firicele de pamant sau nisip pintre ele.Am pus la fiert in apa cu sare 30 de min.





Apoi le-am pus la scurs,





dupa care,am luat cate un buchetel,la-am presarat cu sare si piper,l-am trecut prin faina,









apoi,le-am trecut printr-un aluat,ca de clatite,dar mai gros,facut din 3 oua,3 linguri de apa rece,sare si piper si faina cat sa iasa,dupa cum ziceam,un aluat mai gros ca cel de clatite.





le-am prajit in ulei incins,la foc mediu,pana cand s-au rumenit frumos.





....o gustare excelenta!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu