01 02 03 18 24 25 26

joi, 6 decembrie 2012

Bol de ciocolata








Dupa ideea Laurei, careia ii multumesc, am facut si eu cosuletul de ciocolata.
Nu arata perfect, dar cu timpul....si vreau sa spun ca a fost o surpriza pentru cine l-am facut cadou. Un cadou...dulce!

Avem nevoie de:

-ciocolata alba si neagra de menaj,
-un bol mai micut,
-folie de aluminiu.

Mod de lucru:

Intoarcem bolul cu gura in jos si il imbracam cu folie de aluminiu.Sa fie cit mai neted intinsa.
Intai topim ciocolata neagra sau invers, cum o fi.
O punem intr-o punguta, adunam ciocolata toata intr-un colt al pungii, gaurim punguta si incepem sa facem bolul.
Eu am inceput cu fundul bolului si apoi cu diferite linii am imbracat si peretii.
Am lasat la intarit si la fel am procedat si cu cealalta ciocolata, incercind sa nu suprapun culorile.
Lasam la intarit,apoi, cu grija, desfacem folia si scoatem bolul.
Nu este greu si efortul este rasplatit.
O sa aveti un minunat bol de ciocolata!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu