01 02 03 18 24 25 26

sâmbătă, 8 decembrie 2012

Pere in sos de ciocolata











Un desert dulce-acrisor de post, usor de facut, ce merge foarte bine langa o cupa de inghetata......ca tot sunt 20 de grade afara!

Ingrediente:

-4 pere
-2 bete de scortisoara
-1 ghimbir proaspat
-200 ml suc de portocale (eu am folosit de portocale rosii)
-800 ml apa
-coaja si sucul de la o lamaie
-200 gr de zahar





Intr-o cratita punem apa, sucul de portocala, zaharul si dam la fiert.





Pana incepe lichidul sa fiarba, vom curata perele,lasandu-le coditele si ghimbirul pe care il vom taia cubulete.





Cand apa si sucul de portocale a inceput sa fiarba, vom adauga betele de scortisoara, sucul si coaja de lamaie, ghimbirul si perele.
Vom lasa totul sa fiarba la foc domol, cam 15 min.





Cand perele au fiert, le scoatem pe un servetel absorbant si le lasam sa se raceasca.





Pana se racesc perele, vom pregati un sos de ciocolata.

Eu am facut un sos din cacao si margarina, pentru ca aveam nevoie de un desert de post.
Asadar: intr-un ibric am pus 100 ml suc in care au fiert perele, 2 linguri de zahar, 3 linguri de cacao si 50 gr. margarina.





Punem la fiert pe foc mediu, pana cand avem un sos gros ce poate curge.
Cand sosul este gata, pe o farfurie,punem perele, le imbracam cu sos si le presaram cu fulgi de migdale.
Cum am spus, eu l-am folosit ca un desert de post si am servit fara inghetata.
Este delicios!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu