01 02 03 18 24 25 26

joi, 18 aprilie 2013

Fluturasi de ciocolata


Sant fluturasi ce am folosit la tortul;Zbor de fluturi

Avem nevoie de:
-ciocolata alba si neagra topita
-un desen cu fluturas
-punguta pentru ciocolata
-o carte




Facem intai un desen pe o bucata de tipla sau pe hartie de copt.Punem ciocolata la topit.Cand s-a topit,o punem in coltul unei pungute.Taiem un picut din colt.Pe masa de lucru punem o picatura de ciocolata si punem hartia cu desenul peste(pentru a nu se misca,atunci cand lucram).







Acum cu coltul la punguta trasam desenul cu ciocolata,de care dorim,alba sau neagra.




Trasam doar aripile(eu am facut si mijlocul,dar pana cand il termini de conturat,se intareste ciocolata si atunci cand il punem in carte,se rupe)Asa ca...trasam aripile,le umplem....




apoi luam foaia de hartie sau tipla,pe ce avem desenul si il punem intre paginile unei carti.




Asa pe carte cum am pus,cu punguta cu ciocolata topita,facem corpul fluturelui si antenele,intr-un minut,ciocolata s-a intarit.



Desprindem usor tipla sau hartia si putem face urmatorul fluturas....si tot asa...cati fluturasi dorim...sau se poate lucra cu 2-3 desene deodata...cum doriti...



Pe farfurie,mai am un fluturas,facut din albus de ou,batut cu zahar pudra si alte ornamente....
Sper sa ma fi facut inteleasa!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu