01 02 03 18 24 25 26

sâmbătă, 8 decembrie 2012

Tarta din islere cu capsuni







Uitasem sa va mai spun ceva;cind am facut prajitura asta,afara ploua,dupa un timp a incetat si aparu o frumusete de curcubeu,de la geamul de la bucatariea mea,aveam impresia ,ca daca intindeam mina ,il puteam ajunge!O minunatie ,pe care vreau sa o vedeti si voi!











Prajitura asta are o poveste.

Acum 2 saptamani am facut islere, portie dubla, de credeam ca or sa manance ai mei numai din astea!
Dar nu a fost asa... ajunsesera sa se cam usuce si atunci imi veni ideea sa le faramitez ca pe biscuiti si sa fac un blat.
Si asa se nascu o alta prajitura!

Ingrediente:

-500 de gr de biscuiti simpli(in cazul meu, islerele sfaramate)
-125 gr margarina unirea
-5 linguri de zahar
-500 ml lapte
-o budinca de vanilie din comert
-300gr de capsuni




Mod de preparare:

Intr-un vas topim margarina cu 2 linguri de zahar si 2 linguri de lapte, dupa care adaugam biscuitii faramitati sau dati prin masina de tocat,



lasam biscuitii sa absoarba tot lichidul si ne ocupam de budinca, pe care o pregatim dupa instructiunile de pe plic.
O lasam si pe aceasta la racit, acoperita sa nu prinda crusta si ne pregatim sa montam prajitura.

Intr-o forma detasabila, punem biscuitii, presandu-i bine, apoi punem budinca.

Ornam cu capsuni si un pic de frisca.





Si asa islerele mele s-au transformat intr-o prajitura mai cocheta, daca pot spune asa!

Simplu, rapid si gustos!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu