01 02 03 18 24 25 26

joi, 29 august 2013

Gustare cu ardei copti







Ingrediente pentru biscuiti:
-250 g faina
-120 g unt rece
-un galbenus
-1/2 lingurita de praf de ardei iute
-un varf de lingurita de sare
-apa rece



Mod de lucru:
Intr-un bol punem faina,sarea,praful de ardei iute si untul rece.


Cu o furculita amestecam totul pana obtinem un aluat nisipos(nu vom amesteca cu mana,deorece,de la caldura mainii,untul se va topi)


Adaugam apoi galbenusul de ou,amestecam si vom adauga cate un pic de apa rece pana cand,aluatul se leaga.


Il punem pe masa de lucru,framantam doar de cateva ori si apoi il invelim in folie alimentara si vom pune la frigider pentru o ora.


Dupa timpul de repaus,vom intinde aluatul pe masa de lucru,intr-o foaie groasa cam de 5 mm.Cu o forma rotunda,cu un diametru de 7-8 cm,vom decupa aluatul.


Rondelele rezultate le vom pune intr-o tava usor infainata(fara a mai unge cu unt) si le vom intepa cu furculita(ca la aluatul de tarta,eu am uitat sa fac) si le vom da la cuptorul de dinainte incins,la foc mediu,cam 20 de min.

Eu am uitat sa le intep si s-au umflat!Asa ca sa nu uitati!
Cand sant gata,le lasam la racit si vom prepara ardeii.


Pentru ce vom pune pe biscuiti,vom avea nevoie de:
-4 ardei grasi sau kapia rosii(am zis ca o sa-mi ajunga,ce am pozat,dar a trebuit sa mai coc!)
-4 ardei grasi galbeni
-2 catei de usturoi
-sare,ulei si otet


Se coc ardeii(toata operatiunea cu ardeii,o vom face cu o zi inainte,pentru a avea timp sa stea in marinata de otet si ulei)


Dupa ce i-am copt,ii vom pune intr-un vas si ii vom acoperi,pentru a se aburi,ca sa-i putem curata mai usor.


 Dupa ce i-am curatat,ii vom taia fasii,nu prea late,ii punem intr-un vas,punem peste,usturoiul pisat,sare,otet si ulei.Amestecam usor si lasam la frigider,cum am mai spus,pana a doua zi.


A doua zi,ardei,ii vom pune intr-o strecuratoare si ii vom lasa sa se scurga de zeama.

Dupa ce s-au scurs,luam un biscuite si vom aseza pe el,fasiile de ardei,alternand culorile,in cercuri concentrice.



Cand ii terminam,presaram cu sare si avem o gustare delicioasa!
Mi-au placut tare mult biscuitii,au un aluat ,fraget,crocant si usor picant!Ideea o am de la BERNARD.




....colectia mea de ardei iuti.....










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu