01 02 03 18 24 25 26

sâmbătă, 8 decembrie 2012

Inele de dovlecei cu piept de pui si rosii









Reteta am vazut-o la o emisiune tv.

Ingrediente:(pentru 2 persoane)

-un dovlecel
-o jumatate de piept de pui
-2 linguri de smantana
-2 linguri cascaval ras
-1 lingura de pesmet
-sare si piper
-cimbru
-o ceapa mijlocie
-2 rosii
-2 linguri pasta de tomate





Mod de lucru:

Dovlecelul il curatam de coaja, il taiem inele mai grosute si scoatem miezul cu grija sa nu-l rupem.
Le presaram cu sare si le lasam sa isi lase zeama.




Pieptul de pui il tocam marunt si il amestecm cu smantina, pesmetul, cimbru, sare si piper si o lingura de cascaval ras (eu am folosit parmezan.
Amestecam bine sa ne iasa o compozitie omogena.




Cu compozitia rezultata, umplem inelele de dovlecel, presandu-le usor intre palme. Procedam asa cu toate inelele.




Cand sunt gata umplute, punem o tigaie la incins cu foarte putin ulei si un catel de usturoi pe care il vom cali usor.



Scoatem usturoiul si punem inelele de dovlecei,lasam focul mediu si le prajim cam 7-8 minute pe o parte si pe alta.




Cand s-au rumenit frumos,le scoatem ,le punem intr-o tavita,le presaram cu parmezan si punem la cuptorul incins cam 10 minute.



Cat sunt la cuptor vom face sosul.
Intr-o tigaie (eu am folosit tigaia in care am prajit inelele) mai punem un pic de ulei si ceapa taiata pestisori.
Lasam sa se caleasca si apoi vom adauga rosiile taiate cubulete, pasta de tomate, sare si piper.
Lasam sa dea cateva clocote si oprim focul.



Cand totul este gata, pe o farfurie punem o lingura-doua de sos si peste vom pune dovleceii.
Decoram cu frunze de patrunjel si servim cat sunt calde.

Sunt grozave!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu