01 02 03 18 24 25 26

sâmbătă, 8 decembrie 2012

Mere umplute







O reteta simpla si usor de facut, ce am gasit-o intr-o revista de rebus...
Am incercat-o si am fost incantata. Este delicioasa!
Eu am pregatit doar doua mere mai mari, pentru mine si al meu sot......copii fiind plecati...
Gramaje nu o sa dau, fiecare va pune ingredientele dupa cate mere doresc sa pregateasca.

Ingrediente:

-mere
-stafide
-zahar
-scortisoara
-paine muiata in lapte si stoarsa bine
-oua
-sirop de zahar ars



Mod de lucru:

Se spala merele, se taie cate un capac si se scobesc.



Miezul merelor se amesteca cu ouale, stafidele, miezul de paine, scortisoara si zahar dupa gust.



Se umplu merele, se aseaza intr-o tava unsa cu unt si se coc in cuptorul incins cam 15 min.





Cat sunt merele la cuptor ,pregatim un sirop de zahar ars, sa fie mai grosut, cu care vom glasa merele dupa ce s-au copt.

Sunt grozave!







Si pentru toti prietenii nostri, GLOXINEEA mea draga!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu