01 02 03 18 24 25 26

duminică, 9 decembrie 2012

Mancare de urzici










Au iesit verdeturile,piata abunda cu de toate,numai ca urzicile despre care vreau sa va spun,le-a cules tot al meu barbat harnicut!
Am facut o mancarica de urzici usoara, dupa care la o ora iar te apuca foamea(cum ar zice baiatul meu).
Uneori ma intreb: vegetarienii, dupa o masa de-a lor, la cat timp i-or apuca iarasi foamea?
Ia sa vedeti ce a iesit, v-am spus, sunt bune, dar ca fel de mancare sunt de fudulie!

Ingrediente:

-urzici
-ceapa
-ulei
-pasta de tomate
-o lingura de faina
-usturoi
-orez fiert
-sare,piper si o lingurita de delikat






Mod de lucru:

Urzicile le spalam in mai multe ape, apoi le punem la fiert in apa clocotita cu putina sare. Cand au fiert le strecuram de zeama,pe care o pastram (este buna sa o bei, sa te speli pe cap sau cum am facut eu, am pus-o la flori).
Le trecem prin blender pana devin o pasta. Le lasam la o parte si ne vom ocupa de prajeala.
Intr-o craticioara punem uleiul la incins, apoi ceapa taiata marunt.
Lasam sa se caleasca si adaugam pasta de tomate.Amestecam si lasam sa se prajeasca un minut,doua dupa care punem faina.





O lasam sa se caleasca usor, dupa care adaugam urzicile, celelalte condimente si orezul. Amestecam usor.



Mai lasam 5minute si daca ni se pare ca mancarea este prea vartoasa, mai adaugam putina zeama in care am fiert urzicile.

Si asta este mancarea.
Servim alaturi de un ou prajit sau pur si simplu.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu