01 02 03 18 24 25 26

marți, 13 august 2013

Fursecuri glazurate cu ciocolata si goji





A fost o idee asa.....pur si simplu....as fi rontait ceva si nu stiam ce....am zis sa fac niste fursecuri,nu m-am gandit sa le postez,de aceea partea cu ingredientele am omis-o,numai ca pe parcurs,am zis,totusi sa o pun si pe blog....incepand de la framantare....

Ingrediente:

-3 linguri cu varf de untura ne topita
-un ou
-150 ml iaurt
-o lingura de otet
-un varf de lingurita de sare
-o lingura de zahar
-faina cat sa iasa un aluat vartos

Pentru umplere:
-visine fara samburi
-nuci din dulceata

Pentru glazura:

-200 g ciocolata
-4 linguri de ulei
-goji deshidratate

Pentru

Mod de lucru:

Intr-un bol punem untura ne topita ,oul,otetul,iaurtul,sarea si zaharul.Amestecam bine si apoi adaugam cate un pic de faina pana ne iese un aluat tare.


Aluatul rezultat,il vom pune la frigider pentru 1-2 ore.


Dupa ce aluatul a stat la rece,il punem pe masa de lucru si il vom imparti in bilute cam de aceeasi marime(eu le-am si cantarit,28-30 g fiecare)


Luam cate o biluta de aluat,facem o adancitura si in mijloc vom pune cate 2-3 visine fara samburi(eu am folosit si nuci din dulceata).Adunam usor aluatul pana acoperim fructul.


Le asezam in tava doar usor infainata,cu partea ce am incheeat aluatul,in jos.Le dam la cuptorul de dinainte incins,la foc mediu,cam20-30 de min.Cand s-au rumenit usor pe margini,sunt gata.



Pentru glazura:

Ciocolata si uleiul ,punem la topit pe baie de abur.(Cand topiti ciocolata,trebuie avuta mare grija sa nu ajunga nici o picatura de apa in ea,pentru ca ciocolata se va branzi)


Cand ciocolata a devenit fluida,o luam la o parte.


Fiecare fursec,il vom scufunda in ciocolata,cu partea de deasupra.


Le vom aseza apoi,pe un gratar sau pe un platou si peste ciocolata vom presara goji deshidratat.



Sant niste fursecuri foarte,foarte  fragede.....iar cu fructele astea,goji,le aveam in casa si me-am zis sa le folosesc...sant foarte bune!


...si nelipsita floare,tot de pe al meu balcon.......




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu