01 02 03 18 24 25 26

sâmbătă, 8 decembrie 2012

Pulpe false de pui














O gustarica de post.
Din legume, dar ca sa fie mai atragatoare,le-am facut sub forma de pulpe de pui!
Credeati ca i-am pacalit pe baietii mei ?Da' de unde.....tot la carnita se gandesc, dar nici pe astea nu le-au ocolit! S-a mancat tot!

Ingrediente:

-cartofi
-morcovi
-telina
-mazare
-condimente(sare,piper,cimbru,ardei uscat)
-usturoi
-patrunjel verde
-sticsuri

pentru aluat:

-o cescuta de apa minerala
-o lingura de ulei
-un praf de sare
-faina cat sa iasa un aluat ca de paine




Mod de lucru:

Mai intai am facut aluatul: am pus apa,uleiul si praful de sare si apoi faina,l-am framantat bine si l-am lasat la odihna cat timp m-am ocupat de legume.

Am pus toate legumele la fiert. Cand au fost gata, cu o furculita le-am pasat mai grosolan.



am adaugat condimentele si patrunjelul tocat marunt si am amestecat usor.




Dupa ce am omogenizat compozitia, am modelat "pulpele", punand in capatul fiecareia cate un stics, acesta fiind "osul" de la pulpa.



Cand am terminat de modelat, am intins aluatul intr-o foaie, pe care am taiat-o fasii nu prea late.







Fiecare "pulpa" am luat-o si am infasurat-o intr-o banda de aluat.







Cand au fost gata, le-am prajit in ulei incins, pana cand s-au rumenit.




Le-am scos pe un servetel absorbant fiind gata sa fie mancate....adica, servite.




O gustare mai aparte, mai amagitoare, sunt foarte bune, nimic de zis, dar parca nimic nu poate inlocui adavarata pulpa de pui!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu