01 02 03 18 24 25 26

duminică, 9 decembrie 2012

Pulpe si aripioare crocante la cuptor









Aceasta este cea de a doua reteta"Pulpe si aripioare crocante la cuptor" pentru concursul Bloggospodina, gazduit de Laura Laurentiu, pe blogul Retete ca la mama.
Este un preparat ce mi-a placut tare mult!
Intr-adevar crusta devine crocanta,iar carnea ramane suculenta.Eu am preferat ca pulpele sa le fac pe gratarul de la aragaz, sper ca Laura sa nu se supere, eu folosesc des acest gratar.

Ingrediente:

-4 pulpe de pui
-1 lingura de boia de ardei dulce(eu am amestecat-o,jumatate cu boia iute)
-2 linguri de faina(am folosit alba)
-1 lingura cu fulgi de cocos
-3 linguri de chipsuri de cartofi maruntite
-2 linguri de mustar
-40 de ml de ulei de masline
-2 catei de usturoi
-o jumatate de ceapa
-sare si piper.



Mod de lucru:

Pulpele de pui le piparam si saram si le lasam deoparte.
Intr-un bol amestecam mustarul cu uleiul, ca la maioneza, cate putin invartind mereu.Ceapa tocata marunt si usturoiul(eu le-am dat la blender,dar nu le-am facut chiar o pasta),le adaugam in bolul cu mustar,amestecand usor.







In alt bol amestecam faina cu boiaua de ardei, fulgii de cocos si chipsurile de cartofi maruntite.





Luam cate o pulpa de pui,o ungem cu pasta de mustar si apoi le trecem prin amestecul de faina.







Le punem apoi la cuptor,intr-o tava, asa cum a procedat Laura Laurentiu sau le punem pe gratarul de la aragaz asa cum am facut eu.



Cand s-au rumenit bine,cam dupa 35-40 de minute, sunt gata.Eu le-am servit pe un pat de cartofi crocanti,alaturi de o salata de varza cu morcov.
Mi-au placut,cel putin,crusta......o sa mai fac si cu alta ocazie!Multumesc Laura!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu