01 02 03 18 24 25 26

duminică, 9 decembrie 2012

Sirop de menta













Reteta am vazut-o la Dana Cristea,Multumesc,Dana!Imi place tare mult aroma de menta,asa ca l-am facut!O sa am nevoie de el,la prajituri,sosuri,creme....se face usor si cu putini bani.Eu am facut doar jumatate de portie, mi-a iesit un borcan de 800 g.
Si acest sirop il voi inscrie in "Provocarea lunii iunie,Dulce Romanie"de pe blogul Antoniei

Ingrediente:

-200 g menta proaspata
-700 g zahar
-o lingura de miere
-un litru de apa
-un strop de colorant verde alimentar



Mod de lucru:

Se pune apa la fiert si cand a dat in clocot,punem menta.
Acoperim cu un capac si lasam sa fiarba 5 minute. Apoi se scoate menta.
Eu am stors-o bine, am lasat 5 min. sa decanteze si apoi am pus zeama intr-o cratita.
Se adauga zaharul si mierea, se amesteca si se lasa sa fiarba la foc foarte mic, acoperit cu capac,pana capata consistenta mierii(eu am lasat ceva mai subtire).
Spre sfarsit se adauga un strop de colorant verde,pentru o culoare mai frumoasa, altfel are o culoare nu tocmai placuta.
Cand este gata, se pune in sticle si uite asa, am mai adaugat ceva camarii noastre!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu