01 02 03 18 24 25 26

joi, 6 decembrie 2012

Snitel umplut







Reteta asta am vazut-o la o emisiune tv., numai ca nu am prins emisiunea de la inceput si nu stiu cum ii zicea la preparat...poate ma ajuta cineva...pls!
Asa ca eu i-am spus "Snitel umplut"...

Avem nevoie de:
-carne slaba de porc,
-2 felii subtiri de mozzarella,
-2 felii de kaizer.




Mod de preparare:
Batem carnea ca pentru snitele ,ceva mai subtire, condimentam ,punem mozzarela si peste, kaizerul.
Impachetam bine si inpesmetam ,cam de 3 ori il trecem prin faina, ou si pesmet.





Dupa ce am prajit in baie de ulei, servim langa o portie de cartofi prajiti si o salata facuta din:

-rosii,
-ardei copti,
-ceapa coapta,
-ulei ,
-otet,
- sare,
-patrunjel verde.

Amestecam toate ingredientele si iese o salata delicioasa!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu