01 02 03 18 24 25 26

vineri, 13 septembrie 2013

Conserva de peste






Ingrediente:
-2 kg peste marunt(eu am avut carasei)
-4 cepe mari
-2 linguri de piper boabe
-o lingura rasa de sare mare
-6-7 frunze de dafin
-100 ml otet
-200 ml ulei
-apa


Mod de lucru:
Mai intai vom curata si spala pestele.Ceapa,curatata si spalata o vom taia pestisori.Intr-un vas vom pune un rand de ceapa.


Peste,vom pune un rand de peste,sare,boabe de piper si 3-4 frunze de dafin.


Apoi vom pune iarasi un rand de ceapa,peste,boabe de piper,sare si dafin,tot asa pana terminam tot ce avem.



Cand am terminat de asezat tot in vas,punem uleiul,otetul si vom completa cu apa,cat sa cuprinda toata compozitia.Punem la cuptor,la foc mic,sau pe ochiul de aragaz,tot asa la foc mic.Fierbem ca pe piftie,pana cand lichidul a scazut aproape de tot si oasele pestelui s-au inmuiat.
Eu am fiert intr-un aragaz lenes(slow cooker)8 ore.


 













Cand este gata,punem pestele in borcane,usor ca se sfarma,capsam si punem la baie de abur,20 min. de cand a inceput apa sa fiarba.Cand timpul s-a scurs,oprim focul,acoperim borcanele cu un prosop si lasam asa pana a doua zi,cand vom mai fierbe inca o data,20 min.Apoi vom pune la camara.
Iese la fel ca si conserva din comert.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu