01 02 03 18 24 25 26

duminică, 9 decembrie 2012

Trufe cu dovleac












Ingrediente:

-200g dovleac
-200g piure de mere
-200g biscuiti graham
-40g zahar pudra
-50g miez de floarea soarelui
-300g ciocolata menaj
-o lingurita de scortisoara
-o lingurita de coaja rasa de lamaie si portocala



Mod de lucru:

Dovleacul ras pe razatoarea mica se caleste cu o lingura de zahar,din cele 40 de grame.Merele se rad tot pe razatoarea mica,sa iasa un piure.Miezul de floarea soarelui se da la blender.Eu nu l-am macinat foarte fin,am vrut sa mai fie si cate un miez intreg. Biscuitii se maruntesc si ei cat mai fin, dar se pastreaza 2-3,pentru decor.
Imtr-un bol amestecam toate ingredientele.Mai intai se amesteca dovleacul si piureul de mere.


Apoi se adauga zaharul,scortisoara (pe care eu am uitat sa o pun la ingrediente,in poza,scuze,va rog!) si coaja de portocala si lamaie.


Urmeaza biscuitii macinati si miezul de floarea soarelui.Se amesteca usor,pana iese o pasta omogena.





Cu palmele usor umezite se fac bilute,cam de marimea unei nuci.Se aseaza pe un platou si se pun la congelator,pana ingheata.


Inainte de a le scoate de la congelator,se pune ciocolata la topit,pe baie de aburi.



Cand ciocolata s-a topit, se scot trufele de la congelator si se imbraca in ciocolata.Se pun pe un gratar si deasupra se presara biscuiti pisati.





Ciocolata se va intari foarte repede,trufele fiind inghetate.Asadar,biscuitii se vor presara imediat!
Sunt grozave!Pur si simplu m-am indragostit de gustul lor!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu