01 02 03 18 24 25 26

sâmbătă, 8 decembrie 2012

Crochete din orez cu mazare














Ingrediente:

-orez
-mazare
-sare si piper
-condimente grecesti pt.chiftele (primite de la Liana, aduse din Creta)
-ou
-faina

pentru aluatul de clatite:

-oua
-apa
-faina
-un praf de sare





Mod de lucru:

Foarte simplu de pregatit!
Fierbem orezul,il scurgem de apa si il amestecam cu mazarea - eu am folosit congelata,pe care am lasat-o sa se dezghete.
Adaugam condimentele, amestecam, apoi presaram o lingura de faina si oul.









Amestecam totul cu grija si apoi cu mana infainata sau umeda,facem bile potrivit de mari,pe care le trecem prin faina.





Dupa ce am terminat de modelat, facem o coca ca de clatite din ou, un pic de apa si faina.
Trecem fiecare crocheta prin acest aluat- eu am folosit o furculita- si le prajim in ulei incins pina se rumenesc frumos.
Scoatem pe un servetel absorbant.













Este o garnitura minunata alaturi de ce dorim noi!
Eu am servit alaturi de ficatei la gratar.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu