01 02 03 18 24 25 26

sâmbătă, 8 decembrie 2012

Tort de Sf. Valentin
















Ca mai toata lumea am pregatit si eu un dulce de Sf.Valentin.

Un tort simplu cu frisca, afine si visine din dulceata.
As fi vrut sa am o sectiune,l-am facut cu blat rosu, dar numai maine sau duminica il voi taia si atunci negresit voi veni si cu sectiunea.
Ca o concluzie:sa va iubiti mult si bine!

Ingrediente:

pentru blat:

-6 oua
-6 linguri de zahar
-6 linguri de faina
-esenta de rom

pentru umplut:

-500 gr frisca lichida
-50 gr afine
-50 gr visine din dulceata




Mod de lucru;

Blatul l-am facut intr-o tava dreptunghiulara,neavand forma de inimioara.
Asadar am facut blatul si apoi l-am decupat.
Sa va mai spun si cum am facut?
Am separat ouale, am batut albusurile spuma tare cu zaharul, am incorporat galbenusurile, esenta de rom si faina, am amestecat usor si apoi l-am copt.
Cand a fost gata, cum spuneam,l-am decupat in forma de inimioara.





Am insiropat blatul






Am batut 300g frisca in care am adaugat afinele. Jumatate din cantitate am pus-o pe primul blat, am nivelat si peste am pus visinele scurse.











Am pus alt doilea blat si am repetat figura: insiropat,pus frisca cu afine si visine si am acoperit cu ultimul blat.





Am nivelat marginile.
Din 75 gr de ciocolata si 75 gr frisca am facut glazura, pe care am pus-o deasupra tortului.
Apoi am batut si restul de frisca si cu posul in forma de stea, am imbracat si lateralele. Frisca ramasa am colorat-o in roz si am pus si rujuletul de pe margini.






Am decorat cu maci si frunze din pasta de zahar.








SA FITI IUBITI!O VIATA PLINA DE IUBIRE VA DORESC!

Cum am promis...sectiune!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu