01 02 03 18 24 25 26

duminică, 25 mai 2014

Prajitura aroma padurii






Ingrediente pentru o tava de 35/25 cm:
- 3 foi coapte pe fundul tavii (reteta aici)
Pentru crema:
-700 ml lapte
-130 g zahar
-5 galbenusuri
-30 g amidon alimentar
-30 g faina alba
-esenta de vanilie
-300 g mix fructe de padure
Pentru glazura:
-150 ml frisca lichida
-150 ciocolata



Mod de lucru:
Crema:
Intr-un bol mixam galbenusurile cu zaharul,pana devin albiciase.



Apoi adaugam faina si amidonul si amestecam bine.



Dupa ce am amestecat bine,vom adauga laptele fiert cu vanilia,fierbinte,cate putin,amestecand continuu,pana terminam tot laptele.


Tot amestecul,il punem inapoi in vasul in care am fiert laptele si punem pe foc foarte mic,amestecand continuu,pana cand crema se ingroasa.


Lasam la racit,amestecand din cand in cand,pentru a nu prinde crusta.Cand crema s-a racit aproape de tot,am adaugat cateva bucatele de ciocolata si am amestecat usor



Montarea prajiturii:
Punem prima foaie de prajitura.Peste vom pune jumatate din crema.Peste crema vom presara jumatate din mixul de fructe de padure.




Apoi vom pune a doua foaie,restul de crema si fructe de padure.Terminam cu a treia foaie,peste care vom pune glazura.Glazura ce am facut-o,din frisca lichida si ciocolata.Am pus pe foc mic frisca si ciocolata,cand s-a topit ciocolata,asa fierbinte am turnat-o peste prajitura.
Lasam de azi pe maine,sa se poata fragezi foile si apoi portionam si decoram cu frunze de menta si fructe de padure.
......absolut delicioasa si aromata....


.....si coltul din natura.....





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu