01 02 03 18 24 25 26

vineri, 9 august 2013

Strudele






Ingrediente:
-aluat pentru strudel ce l-am prezentat aici
-mere date pe razatoare si amestecate cu zahar si scortisoara
-branza cremoasa de vaci si coaja rasa de lamaie
-visine fara samburi si felii de piersica.


Mod de lucru:
Pentru umplutura de mere am folosit 4 mere,le-am dat prin razatoarea cu ochiuri mari,le-am stors de zeama,am pus 2 linguri de zahar si le-am calit 2 min.Dupa ce am oprit focul,am adaugat 2 lingurite de scortisoara.
Pe masa de lucru,am presarat faina.Aluatul ce l-am avut l-am impartit in doua.Prima parte,am intins-o intr-o foaie groasa cam de jumatate de cm.Am impartit-o in patrate aproximativ egale,taind-o cu un cutit.
Pe fiecare patrat am pus cam o lingura din merele rase.


Pe cealalta jumatate de aluat,tot asa am intins-o intr-o foaie si am impartit-o in patrate pe care am adaugat cate o lingura de branza de vaci amestecata cu coaja rasa de lamaie si o lingura de zahar.Peste crema de branza am pus visine si felii de piersica.


Dupa ce am impartit umplutura,am rulat fiecare patrat si l-am asezat cu imbinarea dedesupt iar deasupra ruloului am facut cate doua taieturi cu un cutit bine ascutit.Am uns cu ou batut,cu grija sa nu dau pe marginele taiate(ca sa poata creste aluatul) si le-am pus intr-o tava unsa cu putina margarina si tapetata cu faina.Am dat la cuptorul de dinainte incins,la foc mediu,cam 20 de min....pana s-au rumenit .

 Cand au fost gata,le-am pudrat cu zahar.Sant delicioase,atat calde cat si reci!




Si floarea mea...nu stiam cum se numeste,dar Google mi-a spus ca se cheama OXALIS!


....Si ultimile fragute....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu