01 02 03 18 24 25 26

sâmbătă, 8 decembrie 2012

Chec cu paine










Preparatul pe care vreau sa vi-l prezint, il aveam pe o fituica, uitata intre paginile unei agende.
Va dati seama ca nici nu mai stiu de unde am scris reteta! Asa ca am facut dupa cum era scris in fituica cu pricina.


Ingrediente:

-4 felii de franzela
-3 oua
-4 linguri de zahar
-150 ml lapte
-un plic de budinca de ciocolata
-2 linguri de faina
-2 linguri de cacao
-fructe confiate (eu am facut cu ce aveam in casa:coaja de portocala confiata si cateva migdale }
Pentru decor: fulgi de migdale si coaja de portocala.





Din poza cu ingrediente lipseste zaharul, asa cum am spus, in reteta nu era, dar va sfatuiesc sa puneti, altfel checul nu iese dulce mai deloc.

Mod de lucru:

Painea inmuiata in lapte, o stoarcem, dar nu prea tare si o sfaramam intr-un bol,in bucatele mai marisoare.









Peste paine vom adauga praful de budinca,faina si cacao.
Amestecam usor, apoi adaugam fructele confiate, incorporindu-le si pe acestea.









Separam ouale, albusurile le batem spuma tare cu zaharul, dupa ce spuma sta bat,incorporam galbenusurile, usor sa nu se lase spuma.
Toata compozitia o amestecam usor cu amestecul de paine.





Punem totul intr-o tava de chec si dam la cuptorul de dinainte incins,la foc mediu ,cam 20 de min.





Cand a fost gata, cu siropul in care am fiert coaja de portocala, am insiropat checul, numai bine s-au fixat si fulgii de migdale ,cu care l-am decorat.

Este un chec foarte bun dimineata la o cafea sau chiar o gustarica intre mese!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu