01 02 03 18 24 25 26

joi, 6 decembrie 2012

Platouri festive





Sarbatorile Pascale se apropie tot mai repede si de aceea m-am gandit ca poate v-ar interesa cateva idei de decorare a platourilor cu bunatati.
Platourile astea eu le-am pregatit cu alte ocazii, dar m-am gandit ca nu ar strica o idee in plus pentru tinerele gospodine.






Platou cu: stiuca umpluta, gogosele cu maioneza usoara si icre rosii, stelute cu branza si boabe de struguri cu branza cu mucegai.
Decorul din mijlocul platoului este din trandafiri de sfecla si cartofi prajiti, totul aranjat pe un pat de salata verde.

.



Apoi salam cu felii de ridiche si trandafir din lamaie






Biscuiti sarati cu chimen pe care am pus urda cu marar si pate de ficat de gasca, boabe de struguri, castraveti murati si rosii, felii de lamaie.






Iar aici avem ardei capia umplut cu branza cu marar,decorat cu jumatati de masline negre, rulouri de sunca umplute cu pate de ficat si oua fierte tari date prin razatoare si amestecate cu mustar.
Decor cu castravete si ridichi.

Poate o sa spuneti ca de prea multe ori se repeta pasta de branza cu marar, tin sa spun ca aceste platouri au fost facute la mese diferite, in zile diferite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu