01 02 03 18 24 25 26

duminică, 9 decembrie 2012

Inimioara cu capsuni si rubarba








Ingrediente:
-aluat de tarta(eu am folosit aluatul facut de mine)
-400 g capsuni
-300 g rubarba
-6 linguri de zahar
-2 linguri de faina
-un ou pentru uns
(nu am vrut sa folosesc nici un fel de mirodenie,am vrut sa simt doar aroma grozava a capsunelor)


  Mod  de lucru:

Mai intai se spala fructele si se taie bucatele mai marisoare.Se pun intr-un vas si se lasa la o parte.Se unge o tava cu unt si se tapeteaza cu faina.Se intinde aluatul intr-o foaie cam de jumatate de cm si se captuseste tava cu ea.Acum este momentul ca fructele sa se amestece cu zaharul,ca apoi sa se incorporeze si cele 2 linguri de faina.Compozitia rezultata se pune peste foaia din tava.






Apoi se intinde si a doua foaie pe care o decupam in forma de inimioara,de aceeasi marime ca si tava.(am folosit chiar tava ca tipar)


 cu o forma cilindrica (eu am folosit un varf de pos,se poate folosi si forme de floare,sau orice ne place)


se  fac orificii in foaia de aluat,iar rotitele rezultate de la decupaj,le-am pastrat si le-am pus pe marginea tartei,nu inainte de a unge cu ou batut.


Dupa ce am pus toate rotitele,am uns totul cu ou batut si am dat la cuptorul incins de dinainte,cam 35-40 de min.la foc mediu.


si dupa coacere......



Ce sa mai spun.....pe cat de simplu a fost de facut,pe atat de grozava a fost!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu