01 02 03 18 24 25 26

sâmbătă, 8 decembrie 2012

Minitarte vesele :-)













Tartele astea le-am facut pentru o petrecere ....au avut mare trecere, numai ca nu am putut sa fac poze pas cu pas....a fost mult de lucru si numai cu aparatul in mana nu puteam sta!- sper sa ma intelegeti...Asa ca o sa pun doar pozele aproape de final.

Ingrediente pentru aluat:

-250 gr de margarina
-25 gr drojdie
-o ceasca de lapte batut sau iaurt(200 ml)
-1 lingura de zahar
-1 lingura de otet
-un praf de sare
-faina sa iasa un aluat vartos(700-800 gr)


Mod de lucru:


Intr-un castron dizolvam drojdia cu zaharul, adaugam laptele de la frigider si margarina topita dar nu in totalitate, punem si faina cu sarea si framantam bine.
Aluatul rezultat il invelim in folie si il punem la frigider 1-2 ore sau il facem de seara si il coacem a doua zi.

Pentru minitarte am folosit forme din alea mici din comert.
Am intins o foaie de aluat, subtire cam cat lama cutitului, am decupat cu gura formei, am pus aluatul in forme ,presand bine pe margini, l-am intepat cu furculita si am pus la cuptorul incins de dinainte, cam 15 min.






Cand au fost gata,le-am scos din cuptor,le-am lasat sa se racoreasca si apoi am uns marginile cu ou batut, le-am trecut prin patrunjel tocat si mac.







le-am umplut cu o crema formata din:

-250 gr pate de ficat
-100 gr cas taiat cubulete(sau telemea)
-2 oua fierte tari
-o ceapa nu prea mare
-un castravete acru

Intr-un bol punem pateul de ficat, ceapa o taiem foarte marunt, o scurgem bine si o adaugam peste pateu. Taiem si celelalte ingrediente cubulete si amestecam cu grija.
Dupa ce totul s-a omogenizat, umplem minitartele si decoram cu fasii de gogosar rosu.





Sunt niste gustari grozave! Si aratoase....zic eu!;-))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu