01 02 03 18 24 25 26

sâmbătă, 8 decembrie 2012

Ghiveci de gogonele










Este o mincare rustica....o facea mama ,cind eram acasa ,in zilele de post....cind erau gogonele ,cu turte pe plita si cu un ardei iute...imi place de mor !Cum mama nu este linga mine ,am preluat stafeta ,ghiveci fac doar cind sint gogonele ,in schimb ,turte fac destul de des....pur si simplu le ador!

Ingrediente:

nu o sa pun gramaje,pentru ca faci la ochi ....cum iti place.Eu am mai adaugat ,pe linga gogonele si o vainata mica si un dovlecel.

- 1kg gogonele
- 4 ceape potrivit de mari
- o jumatate de vinata
- o jumatate de dovlecel
- un pahar de ulei
-sare si piper
-o lingurita de zahar
-o lingurita de delikat




Punem uleiul la incins in care punem ceapa taiata marunt si lasam pina se inmaie. Apoi gogonelele,vinata si dovlecelul ,le dam pe razatoarea cu ochiuri mari ,le punem pe toate peste ceapa calita si lasam sa fiarba ,la foc domol.







Cind sint pe jumatae facute ,adaugam sarea,piperul,delikatul si zaharul si lasam sa fiarba in continuare pina sint gata.
Este o mincare simpla de post!



......si turtele care se fac din aluat simplu de piine si le -am copt pe aragaz ,pe tabla ce coc vinete....







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu