01 02 03 18 24 25 26

sâmbătă, 8 decembrie 2012

Macaroane cu chiftelute in sos tomat









Nu eram sigura ca vreau sa postez mancarea asta .....asa ca nu am decat poza finala!


Ingrediente:

-1 kg. carne de porc tocata,
-4 oua,
-2 cartofi fierti,nu prea mari,
- o capatina de usturoi,nu prea mare,
-sare,
-piper,
-cimbru.

Mod de pregatire:

Intr-un bol punem carnea tocata, adaugam cartofii fierti dati prin razatoarea cu ochiuri mici, apoi usturoiul pisat, ouale si condimentele.

Framantam bine.

Punem o tigaie la incins,apoi turnam ulei si cu palmele umede facem chiftelele pe care le prajim pina se rumenesc frumos.
Dupa ce s-au prajit le-am pus intr-o cratita si peste ele am pus un sos format din:

-3 linguri pasta de tomate,
-o lingurita de faina,
-o lingurita de zahar,
-2 frunze de dafin,
-o cana si jumate de apa.

Intr-un bol punem pasta de tomate, faina,zaharul si sarea, amestecam bine si apoi punem apa.
Tot amestecul il punem peste chiftelutele din cratita, adaugam si frunzele de dafin si lasam pe foc, sa dea citeva clocote.

Daca sosul se ingroasa prea mult mai adaugam un pic de apa.

Servim linga piure de cartofi, orez sau in cazul meu, macaroane.
Este una dintre mincarurile preferate ale lui Dragos,fiul meu!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu