01 02 03 18 24 25 26

joi, 6 decembrie 2012

Mini tarte sarate








Mini tartele astea le-am vazut pe un site frantuzesc.
Mi s-au parut usor de facut si am zis sa le incerc.Au iesit super, sunt excelente ca o mica gustare!
Nu spun cit de fraged este aluatul pe care-l putem folosi la diverse cocaturi.

ingrediente pentru aluat:

-2 lingurite de drojdie uscata sau 25 gr,proaspata
-0 ceasca (200ml)de lapte
-1 lingura de zahar
-un pachet de margarina unirea
-un praf de sare
-faina cit sa iasa un aluat ca de paine.

mod de preparare:

Intr-un bol punem drojdia, daca este proaspata, punem zaharul si amestecam pina se lichefiaza dupa care adaugam laptele caldut.
Daca drojdia este uscata, atunci o desfacem cu laptele (tot caldut )si apoi adaugam si zaharul.
Intr-o craticioara punem margarina sa se topeasca, cind s-a topit o punem peste drojdie si lapte si incepem sa incorporam faina si sarea.
Cum am spus sa iasa un aluat ca de paine. Framintam bine si punem la frigider o ora.
Cit timp aluatul se odihneste, pregatim umplutura pentru mini tarte.
Eu am pregatit asa:
-telemea de oi
-ciuperci
-kaizar
Le-am taiat pe toate marunt si le-am amestecat.

Dupa cum vedeti nu am dat gramaje la umplutura, pentru ca fiecare face dupa cum are formele(mai mari sau mai mici)te poti juca cu proportiile.
Dupa ce a trecut timpul de odihna al aluatului,il impartim in 2-3 bucati si sucim cite o foaie nu prea subtire.
Eu mini tartele astea le-am copt in forme de briose(fara hirtie de copt).
Stiind cit este forma de mare ,am decupat aluatul cu gura unei cani, apoi am captusit formele cu el si am pus umplutura.




Dupa ce am pus umplutura , am sucit o alta foaie pe care am decupat-o cu o forma de floare. Am acoperit minitartele si am uns cu ou batut.




Am dat apoi la cuptorul de dinainte incins si le-am lasat(la foc mediu)pina s-au rumenit frumos. Cind au fost gata,le-am scos cu grija,le-am pus pe o farfurie si gata gustarea!
Va asigur: sunt grozaveee!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu