01 02 03 18 24 25 26

luni, 24 februarie 2014

Croque-Olympe




Reteta am gasit-o pe blogul lui Bernard,eu am facut-o cu mici modificari.Dar ori cum ai face-o,tot delicioasa este si usor de facut!

Ingrediente pentru 2 persoane:
-4 felii mai mari de paine,fara coaja
-8 bucati file de ansoua
-30 g aschii de parmezan
-2 cepe rosii,medii
-40 g unt
-3 linguri de ulei de masline


Mod de lucru:
Ceapa curatata si taiata pestisori o vom pune la calit in uleiul de masline,pana cand se inmoaie.(daca este necesar,vom adauga cate putina apa,si gatim pana ceapa devine sticloasa).


Dupa ce ceapa este gata o lasam sa se raceasca.Luam doua felii de paine si le ungem cu unt.Peste unt,vom adauga ceapa,racita.Peste ceapa vom pune fileul de ansoua,taiat mai marunt,apoi aschiile de parmezan si in final, vom acoperi cu feliile de paine ramase.





Am presat usor feliile de paine de deasupra,le-am taiat pe din doua si le-am pus pe gratarul incins,cate un minut pe fiecare parte.


Servim calde langa o cana de ceai cu lamaie.Sant minunate!


Multumesc,Bernard!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu