01 02 03 18 24 25 26

sâmbătă, 20 aprilie 2013

Smoothie cu fructe






Afara s-a incalzit.Soarele ne dezmearda cu caldura lui mult asteptata si ne imbie la ceva racoritor.Pentru aceste zile frumoase am pregatit cateva coktailuri de fructe...delicioase...imi plac aceste preparate,pentru ca sunt sanatoase si se prepara in doar cateva minute,nu te tine prea mult ocupata si daca mai ai si un aparat de la Philips....... Castig timp cu Philips si Gustos.ro
 ....iar cu timpul ramas....putem face o plimbare pentru a ne bucura de natura abea trezita la viata!Incercati...nu aveti nimic de pierdut!
 Pentru acete coktailuri,am folosit; fructe de padure de la congelator,banane,kivi si portocale.



Pentru primul smoothie,am folosit;zmeura,fragute,banana si am diluat cu suc de portocala.Se pun toate fructele in blender...... si bine ar fi daca am avea un blender de la Philips.....pasam bine fructele,la care ar fi trebuit sa punem si gheata,ca pentru un adevarat smoothie,dar avand in vedere ca fructele erau de la congelator...gheata nu a mai fost necesara. Punem apoi in pahar si gataaa...portia de sanatate pe o zi!








 Pentru al  doilea smoothie,am folosit; kivi,banana si portocala...pe acesta nu a mai fost nevoie sa-l mai diluiez,portocala si kivile au suc destul.ot asa,punem fructele in blender,pasam bine si....gata!La acesta am adaugat gheata,fructele fiind proaspete.








 La al treilea smoothie,am adaugat un iaurt,pe langa afine si fragute.Minunat a fost si acesta cu iaurt!
Punem fructele si iaurtul in blender,pasam bine si....gata si acesta.....delicios si atat de putin timp,sa le faci!








Cat timp am putea castiga daca am prepara aceste minunatii cu aparatele PHILIPS....Intradevar,aparatele PHILIPS,te ajuta,are grija de tine sa te poti bucura de  mai mult timp liber.Cu timpul castigat,ma pot bucura mai mult de iesitul  in natura!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu